Saturday, October 29, 2011

ငွက္ကေလး နဲ႕ လမင္းျပာ



ငွက္ကေလး ဟာ အေတာင္ကို တခ်က္ တျဖန္းျဖန္း ရိုက္ခတ္ျပီး ထ ပ်ံသြားေလရဲ႕။ ဟိုး အနက္ေရာင္ ပင္လယ္ၾကီးဆီ..။
မေမွ်ာ္လင့္ေသာ အိပ္မက္မ်ား တနင့္တပိုး ထမ္းပိုးရင္း ကၽြန္ေတာ္ ေလွ်ာက္လာခဲ့ေသာ ခရီးလမ္းသည္ မွန္ကန္ပါရဲ႕လား။ မေမွ်ာ္လင့္ဘူး လို႕
ေျပာခဲ့ျပီးျပီေလ။
ကိုယ္ ျမတ္နိုးရာ ျမတ္နုိးေၾကာင္း ပန္းတစ္ပြင့္အတြက္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း အပူေတာက္ရမယ့္ သံုးရာသီ မ်ား။
ရနံ႕ေတြဟာ ေသႏွင့္ ခဲ့ၾကျပီ။ အေရာင္အေသြးေတြဟာ ေသြးဆံုးခဲ့ၾကျပီ။ စီးဆင္းဆဲ ျမစ္ေရတို႕  အားအင္းကုန္ခမ္းခဲ့ၾကျပီ။
အခုေတာ့ ဒကၡိဏယဥ္စြန္းတန္းကေန ျပန္လာမည့္ ေလညွင္းေလးကို ပဲ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေတာင့္ တ တတ။

* ** *****

အျမင့္ပ်ံ အိပ္မက္တို႕ အလင္း မေတြ႕ၾကေသး။ ျမင္ေတြ႕သမွ်ဟာ အပ်က္အစီးေတြ ခ်ည္း။ မွားယြင္းမႈေတြ သားေမြးႏႈန္းတက္လို႕။
ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို လိပ္ျပာေလးေတြ မႏွစ္သက္ၾကဘူး။ ဒီလိုနဲ႕သူတို႕ရဲ႕ အေတာင္ပံခတ္သံေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ေ၀း ေ၀း သြား။
ဘာေတြမွားခဲ့လို႕လဲ ...လမင္းျပာ။ တိမ္တစ္အုပ္ရဲ႕ ျပဳစားမႈနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က ေမွာင္မိုက္ေနခဲ့ရတာပါ။ သံစဥ္ေတြ မခ်ိဳျမခဲ့ဘူးဆိုလည္း......
က်ိန္စာေတြေတာ့ ခ်န္မထားသင့္ဘူးေပါ့။ ေ၀းခဲ့ပါျပီ..လမင္းျပာရယ္။ ယံုၾကည္မႈေတြဟာ ေက်ာက္စြန္းထက္မွာ ပြင့္ခဲ့တဲ့ ပန္းေတြ..။
ရနံ႕ေတြဟာ အရုိင္းဆန္ခဲ့ျပီ။ ရနံ႕ေတြဟာ မလွပခဲ့ေတာ့ဘူး။ တကယ္ပါ...။ သီဆိုမိတာ ကဗ်ာ ေလးတစ္ပုဒ္ရယ္ပါ။
ဘာအတြက္နဲ႕ မိုးၾကိဳးေတြ ဆင္ခ်င္ေနရတာလဲ ...လမင္းျပာရယ္။

***** ***** ****

စိတ္ေတြထဲမွာ စိတ္ကို ျပန္ရွာရင္း ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ပိုင္ဆုိင္ခဲ့တဲ့ ေႏြရာသီက နံပါတ္ ( ၁၃ )။
အမွားတရားေတြတဲ့လား။ မမွားပါဘူး လမင္းျပာ။ ကၽြန္ေတာ္ မမွားခဲ့ပါဘူး။ သို႕ေသာ ကံၾကမၼာလည္း မမွားခဲ့ပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ သံစဥ္အ၀င္အထြက္ေလးပဲ လြဲခဲ့ၾကတာပါ။ လြဲေခ်ာ္မႈနဲ႕ မွားယြင္းမႈဟာ တူပါသလား လမင္းျပာ။ တူတယ္ဆိုရင္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ မွားခဲ့တာေပါ့ ဗ်ာ။ ေက်ာက္သား အခၽြန္အထက္ေတြ အျပည့္နဲ႕ ... အဆိပ္သင့္ ေလထုနဲ႕... အက္ဆစ္မိုးနဲ႕... မလိုလားတဲ့
မ်က္လံုးေတြနဲ႕... စကားျမားေတြ အထပ္ထပ္နဲ႕...။ ကၽြန္ေတာ့္ေန႕စြဲေတြ စံပယ္ရနံ႕ သင္းခဲ့တယ္လို႕ ခင္ဗ်ားထင္ေနသလား။

** **** **** ***

ေမာတယ္ လမင္းျပာ.။ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ ေမာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က နံနက္ခင္း ဂါထာေကာင္းတစ္ပုဒ္ ရြတ္လိုက္ရင္ သူတို႕က
အလိမၼာမႊမ္းတဲ့ ဆဲဆိုျခင္းေတြ နဲ႕ အလင္းျပန္ၾကတယ္။ ေန႕ေတြ ညေတြ မသာယာပံုအေၾကာင္း အႏုစိတ္ ကၽြန္ေတာ္ မျခယ္မႈန္းလိုဘူး။
ကမာၻ႕ေျမေၾကာ က်ံဳ႕၀င္လာမႈမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ စစ္မွန္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ေနရာတစ္ခုဟာ အမွန္တကယ္ပဲ လိုအပ္တယ္ မဟုတ္လား
။ လြဲခဲ့တယ္ ..လမင္းျပာ။ မၾကံဳဆုံနုိင္ျခင္း ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အက္ဆီဒင့္ေတြ ခဏခဏ ျဖစ္လို႕။ ဒါဟာ လြမ္းစရာေတြလား။
အရပ္ေဒသေတြ မုိင္တုိင္ေတြဟာ အခုထိ ေ၀းကြာေနတုန္းပဲ။ ဒါဟာ လြမ္းစရာေတြလား။ သတင္းစကားေတြဟာ အခုထိ ေရာက္ခဲတုန္းပဲ။
ဒါဟာ လြမ္းစရာေတြလား။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ေလွ်ာက္ခဲ့ရတဲ့ လမ္းမွာ မလင္းပြင့္နုိင္တဲ့ ၾကယ္စင္ေတြရဲ႕ ဒ႑ာရီေတြ..။
ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ၾကိတ္မွိတ္ေၾကကြဲ။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ဆက္လက္ ခရီးႏွင္လို႕။ တြဲလက္ေတြ ... တြဲလက္ေတြ..။
လမင္းျပာရယ္... ကၽြန္ေတာ္ ေလာဘမၾကီးတတ္ေပမယ့္ ေလာဘ ကင္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ေတာ့ မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ မွာ ေလာဘေတြ
ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေလာဘေတြဟာ မွားယြင္းမႈေတြနဲ႕ အသားက်ေနျခင္းေတြလား။ မေျပာပါနဲ႕ လမင္းျပာ။ ခင္ဗ်ား ႏႈတ္ပိတ္ေနပါ။
ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း လိုရာဆြဲ အေတြးေတြနဲ႕ ပိတ္ေလွာင္ မြန္းက်ပ္ေနလိုက္ေတာ့မယ္။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ လွပလြန္းပါတယ္ ဆိုတဲ့ ႏႈတ္
ခမ္းေလး အလွမပ်က္ပဲ ေနလိုက္ပါေတာ့။

****************** *******************************************************************


မိုးအိမ္လူ

29 October 2011
PM ; 9:35

No comments:

Post a Comment