Saturday, October 29, 2011

ေလာကၾကီးကို ရင္ခြဲၾကည့္တဲ့ အခါ...။





ေကာင္းကင္ ျပာျပာၾကီးကို ေငးၾကည့္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ တိမ္ေတြလို လြင့္ေမ်ာလိုက္ခ်င္တယ္..။
ဘ၀ ဟာေကာင္းကင္ၾကီးလို လြတ္လပ္ေနရရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလိုက္မလဲ ေနာ္..။ ေကာင္းကင္နဲ့ တိမ္ေတြရဲ့ ဖမ္းစားမွနဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ရဲ ့ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားမွန္း မသိလိုက္ဘူး..။ ဒါေပမယ့္ တန္ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ သူတို့ ဆီက လြတ္လပ္ျခင္းကို ကူးယူ ခံစားရလို့ တန္ပါတယ္...။
ကၽြန္ေတာ္ ေငးခ်င္တုိင္း ေငးလို့ ၀ သြားေတာ့ အိမ္ျပန္ဖို ့ ထြက္ခဲ့တယ္..။ အိမ္အျပန္လမ္းေလးတုိင္း တစ္ေယာက္တညး္ ေလွ်ာက္ေနရတာ နည္းနည္းေတာ့ ေဆြးခ်င္စရာ ေကာင္းတယ္..။


ကုိယ့္အေတြးနဲ့ ကိုယ္ လမ္းက်ဥ္းေလးအတိုင္း ေလွ်ာက္လာတုန္းမွာပဲ တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ့ လွုပ္ရွားသံနဲ့အတူ စကားသံပါ ၾကားလိုက္ရတယ္..။
“ ျပန္လာျပီလားကြ ”
ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏွဳတ္ဆက္တဲ့အသံပဲ ..။ ကၽြန္ေတာ္ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့


ဦးသစ္ပင္ၾကီး ကို ေတြ့လုိက္ရတယ္..။
“ မင္း ဟုိေကာင္ၾ႕ကီးကို သြားေငး ျပန္ျပီလား ”
“ ဟုတ္.. စိတ္ေျပေအာင္လို့ပါ ဦးရာ ”
ဦးသစ္ပင္ ကို ျမင္ရတာ စိတ္ထဲမွာသိပ္ မေကာင္းဘူး..။ သူက သစ္ပင္နဲ့ မတဴတဲ့ သစ္ပင္..။ ဒါေပမယ့္ သူကေတာ့ သူကိုယ့္သဴ သစ္ပင္လို့ အျမဲေျပာတယ္..။ ခက္တာက သူက သစ္ပင္နဲ့ မွာ လံုးလံဳးမတူတာပဲ..။ ဟုတ္ပါတယ္ေလ..။ တစ္ခါတစ္ေလ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ မရွိဘဲ ရလို္က္တဲ့ ဘ၀ ေတြက ဘာတံဆိပ္ကပ္ရမွန္းမသိျဖစ္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ ဦးသစ္ပင္ၾကီၚကေတာ့ သူ့ဘ၀ကို သူ ေပ်ာ္ေနပံုပါပဲ..။ ျငင္းပယ္လို့မွ မရတာ.. ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးလက္ခံရံုပဲေပါ့ေနာ္။
ဒါဆို ကၽြန္ေတာ္ကေကာ ဘာလဲ..။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွန္း မသိပါဘူး..။ သက္ရွိဆိုတာကလြဲျပီး ကၽြန္ေတာ္ဘာဆိုတာ တကယ္မသိပါဘူး..။ ဦးသစ္ပင္ၾကီးကိုေမးၾကည့္ေတာ့..
“ မင္းလား... မင္း က ... အင္း ခဏ.. ငါ မင္း အဘိုးရဲ့ ပံုကို ျပမယ္..။
မင္းက သူနဲ့ တေထေရာတည္းကြ.. ဟဲဟဲ..။”
ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္သြားတယ္..။ အခု ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာဆိုတာ သိရေတာ့မယ္..။ အရင္က ကၽြၽြန္ေတာ္ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ ေမ့ထားခဲ့တာ အေတာ္ၾကာျပီ..။
“ ေဟာေဟာ ေတြ့ျပီ..။ ဒီမွာ မင္း အဘုိးပံု..။ တစ္နည္းအားျဖင့္ .. မင္းပံုေပါ့ကြာ..။”


ဟင္ ... ဟုတ္ေကာ ဟုတ္ရဲ့လား..ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ အံ့ၾသသြားမိတယ္..။ေလာကၾကီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ မရပ္မနား စီးဆင္းေနရတဲ့ ေခ်ာင္းငယ္ကေလးတဲ့လား..။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ ဘ၀ ကိုၾကည့္ျပီး ရင္ေမာသြားမိတယ္..။

မိုးအိမ္လူ

No comments:

Post a Comment