Friday, October 28, 2011

ရိုးရိုးေလးပဲ နံနက္ခင္း တစ္ခု


လြတ္က်လာတဲ့ နံနက္ခင္းတစ္ခု ..ဘယ္ကလြတ္က်လာသလဲ မသိတဲ့ နံနက္ခင္းတစ္ခု . ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ခ်စ္သူဆီက လြတ္က်လာတာလို႕ သတ္မွတ္ထားတဲ့ နံနက္ခင္းတစ္ခု… ကၽြန္ေတာ့္ရင္၀မွာ ပန္းတစ္ခင္း ပ်ိဳးသြားတဲ့ နံနက္ခင္းတစ္ခု…
၁။ ေ၀့ရီ အံု႕မႈိင္းေနေသာ ျမဴႏွင္းမ်ား ၂။ ႏွင္းရည္တို႕ျဖင့္ စိုလက္ စိမ္းလန္းေနေသာ သစ္ပင္ၾကီးငယ္မ်ားႏွင့္ ပန္းပြင့္ေရာင္စံုတို႕ကို ကိုက္ခ်ီထားေသာ ပန္းပင္ေလးမ်ား ၃။ လွပေသာ ၀ိဥာဥ္တစ္ခုကို ေသဆံုးေစနုိင္ေအာင္ လွပေသာ ပံုရိပ္တစ္ခု ၄။ ေျဖာင့္ဆင္း နက္ေမွာင္ေသာ ဆံႏြယ္ရွည္..ေလအေ၀့မွာ ပု၀ါ စ ေလးလို ၀ဲလြင့္သြားေသာ ဆံႏြယ္ရွည္ ၅။ မ်က္၀န္းနက္ တစ္စံု ညႈိ႕ဓာတ္ ျပင္းထန္ေသာ မ်က္၀န္းနက္တစ္စံု ၆။ ကၾကိဳးလွတစ္ခုလို႕ လႈပ္ရွားေနေသာ နီေထြး ႏႈတ္ခမ္း။ ထိုအရာတို႕ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ မိန္းမူးေပ်ာ္၀င္ နံနက္ခင္းတစ္ခုမွ အစျပဳ၍ လာမည့္ ရာသီေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ တစ္စံုတစ္ခုထံ ယဇ္ပူေဇာ္ခဲ့မိသည္။ သမားရိုးက် လူ႕ဘ၀ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ပ်က္အျပီး သမား၇ိုးက် နာက်င္မႈမ်ားႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ရိုးသားစြာ အသဲကြဲသမားဟူေသာ ဘြဲ႕တံဆိပ္ ခ်ီးျမွင့္ခံလိုက္ရ။ ေလာကၾကီးဟာ မေကာင္းဘူးလို႕ ကၽြန္ေတာ္ မေတြးမိတာကိုက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ လူသားမဆန္မႈ။ လူေတြဟာ အတၱၾကီးၾကတယ္လို႕ မေတြးမိတာကိုက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လူသားမဆန္မႈ။ အရာရာကို ခြင့္လႊတ္နားလည္စိတ္ႏွင့္ ၾကည့္မိတတ္တာကိုက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ လူျဖစ္ရႈံးမႈ။ ဤသို႕ျဖင့္ အခ်စ္ကဗ်ာမ်ား ၊ အလြမ္း သီခ်င္းမ်ား ေၾကကြဲ ရုပ္ရွင္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ရဲ႕ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းလိုလို ျဖစ္လာခဲ့ေသာ ျပင္ပ ရုပ္၀တၳဳလႊမ္းမိုးမႈမ်ားႏွင့္ စိတ္ခံစားမႈမ်ား သံုံ႕ပန္းအျဖစ္ သိမ္းသြင္းခံလိုက္ရ။ ယခု ကၽြန္ေတာ္ မဖန္တီးထားေသာ နံနက္ခင္းတစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕တြင္ ေရွးေရွးတုန္းကလို ပံုရိပ္တစ္ခုႏွင့္ သူ၏ အဆက္အစပ္မ်ား မပါ၀င္ဘဲေရာက္ရွိလ်က္။ ကၽြန္ေတာ္ မည္သို႕ ခံစားရမည္ကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ ေရြးခ်ယ္ ထုဆစ္နုိင္စြမ္းမရွိေသာ နံနက္ခင္းတစ္ခု။ ရူးတတ္သူမို႕ ရူးေနျခင္းသာ ျဖစ္ျပီး သဘာ၀တရားသည္ သဘာ၀ က်က် ျဖစ္ပ်က္တရားကို ဆင္ယင္ထံုးဖြဲ႕ေနျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ ခံစားမႈမ်ား ေယာင္မွား၍ စိတ္မွာ ထင္ေယာင္ မလာေစလို။


မိုးအိမ္လူ

No comments:

Post a Comment