Friday, October 28, 2011

ကမာၻဦးသစ္ပင္ရဲ႕ ပန္းရနံ႕နဲ႕ လြဲခဲ့သူေတြ

တိမ္စေတြ အေနာက္ဘက္ေကာင္းကင္ မွာ ေရာင္စံု ျပန္႕က်ဲေနတဲ့ ညေနခင္းတစ္ခု…။ ေနလံုးၾကီးဟာ တိမ္တိုက္ေတြၾကားကေန ေရာင္ျခည္ေတြ ျဖာလႊတ္ေနတယ္..။ တျငိမ့္ျငိမ့္စီးဆင္းေနတဲ့ ျမစ္တစ္စင္းရဲ့ ကမ္းနဖူး တစ္ေနရာ…။ ကမ္းနဖူးဆိုေပမယ့္ ကမ္းနဲ႕ အတန္ငယ္ အလွမ္းေ၀းတဲ့ သစ္ပင္ၾကီးရဲ့ အရိပ္ဖ်ားမွာ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ … ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရဲံ့မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္မွာ မိုးပ်ံပူေဖာင္းကိုယ္စီ ကိုင္ျပီး ထုိင္ေနၾကတယ္။ ေလေျပေလးဟာ ညင္ညင္သာသာနဲ႕ သူတို႕သံုးေယာက္ကို တိုးေ၀့ ျဖတ္သန္းသြားတဲ့ အခါ  ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ့ လက္ထဲကမိုးပ်ံ ပူေဖာင္းေလးေတြဟာ ယိမ္းႏြဲ႕ လႈပ္ခတ္သြားေလရဲ႕.။
                                                                                   *
ေကာင္ေလး( ၁ )
                     အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ ကၽြန္ေတာ္ မသိဘူး။ မသိခ်င္တာ…။ ဒါေပမယ့္ မသိခ်င္တဲ့ အရာတစ္ခုက တေစၦတစ္ေကာင္လို႕ အခ်ိန္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ႏွလံုးသားကုိ လာလာ ေျခာက္လန္႕ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ အခ်စ္ထက္ အေရးၾကီးတာေတြ အမ်ားၾကီးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိေနတဲ့ အတြက္ အဲဒီ အခ်စ္ကို ခံစားဖို႕ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ခြဲေ၀ မေပးခ်င္ဘူး။ အတတ္နုိင္ဆံဳး အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာနဲ႕ ေ၀းေ၀းေနတယ္။ ခက္တယ္ဗ်ာ…။ အခ်စ္က ေတာ္ေတာ္ နတ္ၾကီးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မသိလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္၀ိဥာဥ္ကို ပူး၀င္ေနျပီး ကၽြန္ေတာ္လည္း သိေရာ… အရာရာ ဟာ ေနာက္ျပန္လွည့္လို႕မရေအာင္ကို ေနာက္က်ေနျပီေလ။
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာကို မရခဲ့တာ မရွိခဲ့ဘူး။ လိုခ်င္ျပီဆိုရင္လည္း မရရေအာင္လုပ္တတ္တယ္။ ဘယ္ေလာက္ပဲ ခက္ခဲ ေနပါေစ.. ကၽြန္ေတာ္ ရေအာင္ လုပ္တယ္။ အခု အခ်စ္…။
                       ႏွင္း က ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ သူငယ္ခ်င္း..။ အင္း ေသခ်ာေအာင္ ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္း အဖြဲ႕ ငါးေယာက္ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရယ္.. သူရရယ္… ဆက္  ရယ္( အဲဒီေကာင္ နာမည္က လင္းဆက္..ကၽြန္ေတာ္တို႕က ခင္လို႕ အတုိေကာက္ေခၚတာ ..ဆက္ လို႕ … သူက အဲ့လိုေခၚသံၾကားရင္ သူ႕ကိုယ္သူ ဆတ္ၾကီးလို႕ ျမင္ျမင္ မိတယ္လို႕ေျပာတယ္ ).. ႏွင္းလို႕ ေခၚတဲ့ ႏွင္းေ၀မိုးရယ္.. ေမရီေအာင္ ရယ္…။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ငါးေယာက္လံုး ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက အတူတူ တြဲခဲ့ၾကတဲ့ အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြေပါ့..။ တကၠသိုလ္ေတြေရာက္လို႕ ေက်ာင္းမတူၾကေပမယ့္လည္း အျမဲလိုလို ေတြ႕ျဖစ္ၾကတယ္ေလ..။ သူရရယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ႏွင္းရယ္က တစ္ေက်ာင္းတည္း။ ကၽြန္ေတာ္တို႕သံုးေယာက္ က ပိုျပီး တြဲျဖစ္ေနတာေပါ့။ ဟိုႏွစ္ေကာင္ကေတာ့ ေက်ာင္းကြဲသြားၾကေလတယ္။..။
                      လိုရင္းကို ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ သူရ က ႏွင္းကို ခ်စ္ခြင့္ပန္ထားတယ္။ ႏွင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ကို ေရြးရမယ္။ အဲဒါဟာ ႏွင္းအတြက္ ခက္ခဲမယ့္ကိစၥတစ္ခုလို႕ ကၽြန္ေတာ္ျမင္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ႏွင္းရဲံ အခ်စ္ကို ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ရေအာင္လုပ္မယ္လို႕ ရည္ရြယ္ထားတယ္။ အခု ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကို ႏွင္းက အေျဖေပးမယ့္ေန႕။ ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲမွာ အျပာေရာင္ မိုးပ်ံပူေဖာင္းေလး။ သူရလက္ထဲမွာ အျဖဴေရာင္ မုိးပ်ံပူေဖာင္းေလး..။ ႏွင္းက သူခ်စ္တဲ့သူရဲ့ မုိးပ်ံပူေဖာင္းေလးရဲ့ ၾကိဳေလးကို သူ႕လက္ထဲက ကတ္ေၾကးေသးေသးေလးနဲ႕ ျဖတ္ျပီး အေျဖေပးမယ္တဲ့..။မိုးပ်ံပူေဖာင္းေလး ေနရာမွာ သူ ေနေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ သေဘာ ထင္ပါရဲ့။ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ စိတ္ကူးေတြ အျမဲ လုပ္တတ္တဲ့ ႏွင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွေစာဒက မတက္ခ်င္ေတာ့ဘူး။ ဒါလည္း ဟိုေကာင္ ဆက္ ရဲ့ အၾကံပဲ ျဖစ္မွာ။ ဆက္ ဆီမွာ အဲ့လို ေၾကာင္ေတာင္ ေတာင္ စိတ္ကူးေတြ အျပည့္၇ွိတယ္ေလ။ ႏွင္းကလည္း ဆက္ဆီက အဲ့လို စိတ္ကူးေတြ အျမဲ ေတာင္းေလ့ရွိတယ္။
                                                                               *
ေကာင္ေလး ( ၂ )
                     ႏွင္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မိုးထက္ ထဲကေန ဘယ္သူ႕ကို ေရြးမလဲ …။ အဲ့ဒီအေၾကာင္းကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ျပီးခဲ့တဲ့ ညက တစ္ညလံုးနီးပါး စဥ္းစားေနမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကို ေရြးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္မလဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို မေရြးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္မလဲ။ အမွန္တုိင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ မခ်စ္သင့္တဲ့ အခ်စ္တစ္ခုကို ခ်စ္မိသြားျပီလို႕ ထင္မိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေရြးရင္ မိုးထက္ ခံစားေနရမွာကို မျမင္ရက္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ကို မေရြးရင္လည္း ..အငး္… ကၽြန္ေတာ္ အသဲကြဲမယ္ထင္ပါရဲ႕။ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းကို ခ်စ္မိသြားျပီး အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းနဲ႕ အခ်စ္တစ္ခုကို ျပဳိင္ယူရတာေတာ့ သိပ္ေတာ့အဆင္မေျပလွဘူး
                    ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္မိေနျပီေလ။ ဘယ္လိုက ဘယ္လို ဒီလိုအေျခအေနထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ရပ္တည္ေနမိသလဲ..။ ကၽြန္ေတာ္ မသိလိုက္ဘူး။ အမွန္တုိင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ မသိခ်င္ဘူး။ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာ ဟာ လူေတြအတြက္ သိပ္မေကာင္းလွဘူး လို႕ ထင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူမွလည္း အခ်စ္နဲ႕ ကင္းေအာင္ မေနနိုင္ခဲ့ၾကဘူး။ အခ်စ္ရဲ့ ပူေလာင္မႈ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ေတြ ခံစားဖူးမွ လူ႕ဘ၀ က ျပည့္စံုေနခဲ့သလား။ ကၽြန္ေတာ ္ မသိဘူး။ ဟုတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္မွာ မသိျခင္းေတ ြအရမ္းကို မ်ားေနျပီ။ အဲဒီ မသိျခင္းေတြကို သိေအာင္ လုပ္ဖို႕လည္းကၽြန္ေတာ္က ပ်င္းတယ္ေလ။
                      အခ်ိန္အတုိင္းအတာ တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခရီးႏွင္ျပီးတဲ့ ေနာက္ တစ္စံုတစ္ရာဟာ ေသခ်ာမႈတစ္ခုကို ယူေဆာင္လာေတာ့မယ္။ အဲဒီေနာက္ အရယ္အျပံဳးေတြ နာက်င္ခံစားမႈေတြ အရံႈးေတြ အနုိင္ေတြ..အင္း …လူ႕ဘ၀ဆိုတာာ ဒါေတြနဲ႕ပဲ လံုးခ်ာပတ္ျပီးေနာက္ဆံုးေတာ့ လည္း … ကိုယ့္အတြက္ ေအာက္စီဂ်င္ျပတ္ေတာက္မယ့္ ေန႕ကို … အဲဒါေတြလံုးခ်ာပတ္ျပီး ေစာင့္ေနရတာပဲ မဟုတ္လား။
                       ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲက အျဖဴေရာင္ မိုးပ်ံပူေဖာင္းေလးဟာ ေကာင္းကင္ထက္ကို တလြင့္လြင့္..။ သူ့ခ်ည္တုိင္က ေန ရုန္းထြက္ခ်င္ေနပံုမ်ိဳး…။
                                                                                *
အခ်ပ္ပို
                          သူတို႕ သံုးေယာက ္ဘာေတြျဖစ္လာမလဲ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းသိခ်င္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ဘယ္သူနဲ႕ ျဖစ္ျဖစ္ သေဘာတူတယ္ေလ။ ႏွင္းက ေတာ့ ဘာမွ ျဖစ္တဲ့ပံု မေပၚဘူး။ မေန႕ညေနက ကၽြန္ေတာ့္ဆီေရာက္လာေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အထင္က ဘယ္သူ႕ကို ေရြးရမလဲ မဲခြဲ ခုိင္းမယ္ထင္တာ။ အဲ့လို ခုိင္းရင္ ဘယ္လို အေကာင္းဆံဳးျဖစ္ေအာင္ ေျပာရမယ္ဆိုတာလည္း ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားထားျပီးသား။ ဒါေပမယ့္ ႏွင္းက အျခား အေၾကာင္းေတြပဲ ကၽြန္ေတာ္ကို ေျပာသြားတာ။ သူတို႕ေက်ာင္းက ဆရာေတြ အေၾကာင္း သူငယ္ခ်င္းေတြ အေၾကာင္း။ အျခား ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မ၀င္စားတဲ့ အရာေတြေပါ့။..။
ဒါေပမယ့္ သူ႕ မ်က္ႏွာမွာ တစ္ခုခုကို ေသခ်ာ ဆံုးျဖတ္ျပီးတဲ့ ပံု ေပၚေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲဒီ အေၾကာင္းေတြကို သူ႕ကို မေမးေတာ့ပါဘူး။ သူ မေျပာခ်င္လုိ႕ တမင္မေျပာခဲ့တာ မလား။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႕ သူတို႕ ဘယ္လိုပံုစံနဲ႕  ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီျပန္လာမလဲ ..။
ကၽြန္ေတာ္ေရာ ေမရီ ေရာ ရင္ခုန္ေနၾကတယ္။
                                                                                        *
ေကာင္မေလး
                         
                   အခ်စ္ ..တဲ့။ ေလာကမွာ ရယ္စရာအေကာင္းဆံုးျပက္လံုးေတြဟာ အခ်စ္ကေန ေမြးဖြားလာၾကတယ္။ အဲ့လိုပဲ ကၽြန္မ ယံုၾကည္တယ္။ ေယာက်ားေလးနဲ႕ မိန္းကေလးေတြ ၾကားမွာရွိတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာကို ကၽြန္မ မယံုၾကည္ဘူး။ ယံုၾကည္လို႕လဲ မရဘူး။ ေယာက်ားေတြဟာ သူတို႕ ဘ၀ရဲ့အေရးၾကီးဆံုး အရာေတြကို နံပါတ္စဥ္ၾကည့္လိုက္ရင္ သူတို႕ ဘ၀နဲ႕ ရင္းျပီးခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ကၽြန္မတို႕ မိန္းကေလးေတြက ဟိုးေအာက္ဆံုးမွာ ေရာက္ေနၾကတယ္ေလ။ မိန္းမေတြကသာ ေယာက်ားေတြကို သူတို႕ဘ၀ရဲ့ နံပါတ္တစ္လို သေဘာထားျပီး အရာရာ ဦးစားေပးစဥ္းစားခဲ့ၾကရတာ …ေယာက်ားေတြကေတာ့ ေျပာင္းျပန္ပဲ။ ကၽြန္မတို႕ အခ်စ္ကို မရခင္အထိေတာ့ ေယာက်ားေတြ ရဲ့ ႏူးညံပံုေတြ ၾကင္နာပံဳေတြဟာ တကယ့္ကို သူတို႕ဘ၀အတြက္ အေရးၾကီးသလိုမ်ိဳး ရွိတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႕ အခ်စ္ကိုလည္း ရျပီးေရာ..အဲဒါေတြဟာ အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ေျပာင္းျပန္ေတြျဖစ္သြားတတ္တယ္။ အဲ့ဒီအခါ အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာလည္း မရွိေတာ့ဘူး။ အခ်စ္ဆိုတာ ေန႕ခင္းမွာ သာတဲ့ လ လိုမ်ိဳးပဲ။ တကယ့္တကယ္က သိပ္အေရးမပါလွပါဘူး။
                          အခု ကၽြန္မ ေရြးခ်ယ္ရမယ့္ ေယာက်ားႏွစ္ေယာက္။ ကၽြန္မရဲ့အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းေတြ..။ တစ္ေယာက္က စာအုပ္ၾကီးသမား။ ေနာက္တစ္ေယာက္က ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ျပီး ဘာမွ မသိခ်င္ စိတ္မ၀င္စားခ်င္တဲ့သူ ( အဲဒီတစ္ေယာက္ကေတာ့ မာယာမ်ားတယ္လို႕ ထင္မိတယ္။ ဘယ္ေယာက်ားမွ ဘာကိုမွ စိတ္မ၀င္စားဘဲ မေနနိုင္ဘူးေလ။ ဒါ သူ ဟန္ေဆာင္ေနတာ။ )
                          ကၽြန္မ ဘယ္သူ႕ကို ကၽြန္မ ဘ၀အတြက္ ေရြးခ်ယ္ရမလဲ။ ဘယ္သူဟာ ကၽြန္မကို သူ႕ဘ၀ရဲ့ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ အေရးပါတဲ့ ေနရာမွာ ထားနုိင္မလဲ။ ကဲ စာဖတ္သူမိတ္ေဆြေရာ… ကၽြန္မ ဘယ္လိုလူကို ေရြးခ်ယ္သင့္ပါသလဲ။
ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မ လက္ထဲက ကတ္ေၾကးေသးေသးကို တိုက္ပြဲ၀င္ဖို႕ အဆင္သင့္ျပင္ထားလိုက္ျပီ…။
                                                                                    *
                            ေကာင္းကင္ထက္မွာ ေ၇ာင္စဥ္ေတြဟာ ေစာေစာကထက္ ပိုျပီး စံုလင္ လွပလို႕လာတယ္။ ေနလံုးၾကီးဟာ အေနာက္ဘက္ေကာင္းကင္မွာ မရွိေတာ့ဘူး။ အလင္းလက္က်န္ေတြဟာ အစြမ္းကုန္ ျဖာေ၀လို႕…။
                    ေကာင္းကင္ထက္ကို အရာႏွစ္ခု လြင့္တက္လာတယ္။ မိုးပ်ံပူေဖာင္းေလး ႏွစ္ခု။ တစ္ခုက အျပာေရာင္…တစ္ခုက အျဖဴေရာင္…။ အိပ္တန္းျပန္ ငွက္တစ္အုပ္ ေလးတြဲစြာ အေနာက္ဘက္ေတာင္တန္းေတြထဲ တုိး၀င္ ပ်ံသန္းသြားေလရဲ့။


မိုးအိမ္လူ
21.8.2011
PM : 1;47

No comments:

Post a Comment