Sunday, November 18, 2012

ခ်ဳပ္စ မွ ဟ ေနတဲ့ ေနရာကေန ယေန႕ဟာ လက္လြတ္စပယ္ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို ေမာဟေတြနဲ႕ ထိုးဆြ အေ၀းမွာ



ၾကားလိုက္ရတဲ့ အသံနဲ႕ ဆက္စပ္ စကားလံုးရဲ႕ အနက္အဓိပၸာယ္ ကိုင္းခြဲေတြ။ တီဗြီမွာ လာေနတဲ့ / ျပသေနတဲ့ ဂ်ိမ္းစ္ဘြန္း ဇာတ္လမ္းက ၾကည့္ျပီးသား ျဖစ္ေနတယ္။ စိတ္ထဲမွာ မေက်နပ္မႈေတြကိုပဲ အိုးအိမ္ထူေထာင္။ ကြင္းစ ကြင္းပိတ္ထဲက စကားလံုးေတြ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို လာလာမဆြပါေစနဲ႕။ တကယ္ဆို အက္ဆစ္ထက္ ဆိုးတဲ့ တိုက္စားလႈိက္စားမႈ။ ကင္ဆာလိုမ်ိဳး။ အေရးအခင္းေတြအရေတာ့ အေျခအေနမေကာင္းေသးေၾကာင္း။ ေမေမ့မွာ လည္း သည္းခံစိတ္နဲ႕ ခ်စ္စိတ္ နဲ႕ သံေယာဇဥ္စိတ္နဲ႕။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီမွာ လာ လင္းေနတယ္။ ၎၀ါက်မ်ားသည္လညး္ စပ္ထည္အစစ္မဟုတ္ဘဲ စပ္ထည္အစစ္အျဖစ္။ ဘာမွန္းမသိလိုက္ခင္မွာပဲ အဲဒီတံခါးထဲကို ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သြား။ သို႕မဟုတ္။ အဲဒီ တံခါးရဲ႕  တစ္ဖက္ထဲကို ကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြား။ လူမႈေရးအရ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခု မက မွားယြင္းေနျပီး။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ စိတ္ေက်နပ္မႈကို မျဖစ္ေစတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ စကားလံုးမ်ားႏွင့္  စိတ္ဓာတ္ မ်ားႏွင့္။ ယေန႕။ တိတိပပၾကီးကို ကၽြန္ေတာ္ ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္ သင့္ခဲ့တယ္။ ယေန႕ဟာ အေသအခ်ာပဲ ပစၥဳပၸန္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အေရးအသားဟာ ဓာတ္စာေကာင္းေကာင္းလိုအပ္ေနေၾကာင္း။ ည ည တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေန တဲ့ ေမေမ့အတြက္ တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္က အေ၀းကေန စိတ္မေကာင္း ၀မ္းနည္း။ လူသားခ်င္း စာနာစိတ္ အႏုစားကင္းမဲ့ မႈဟာ လူ႕အဖြဲ႕အစည္းအတြင္းမွာ ၾကီးၾကီးမားမား ျဖစ္တည္ေနျပီး။ ဇာတ္လမ္းအရ မလိုလားအပ္တဲ့ ျပႆနာေတြ ၾကြက္ကိုက္ထားသလို။ မသာမယာေန႕စြဲေတြ မ်ားေနေၾကာင္း။ လူတုိင္း မသာမယာ ျဖစ္ေနေၾကာင္း။ ေခတ္ေပၚကဗ်ာဆရာေလးမ်ား၏ ကဗ်ာမ်ားအရ သိရွိရ၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခင္ဗ်ားတို႕ မိုးလြန္ခဲ့ေလျပီ။ ဘယ္လိုမွ ခံစားလို႕မရတဲ့ အသိဥာဏ္ႏံုနည္းမႈေတြေၾကာင့္ ၎လူသားမ်ားကို စိတ္ပ်က္မိေသာ ကၽြန္ေတာ့္မွာသာ အျပစ္ရွိပါသည္။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ရင့္က်က္ဖို႕ သင့္သည္ မဟုတ္ပါလား။ လိင္အထူးျပဳစကားလံုးေတြနဲ႕ပဲ အဲဒီစိတ္ေတြ မႈိင္းမိေနၾက။ေက်ာ္ခဲ့တဲ့ လမ္းထဲမွာ ရွာေနတဲ့ အိမ္ဟာ ရွိႏွင့္ေနျပိီး။ စကားလံုး  စကားလံုး ေရးပါမ်ား ေတာ့ အဓိပၸာယ္ေပ်ာက္တယ္။ ေဖေဖ့ကို ကၽြန္ေတာ္ နားလည္၏။ လမ္းတုိင္းမွာ မီးလင္ဖို႕ခင္ဗ်ားတို႕ ေလာဘေတြ မၾကီးသင့္ဘူး။ ကိုယ္ပိုင္ဓာတ္မီးေလးေတာ့ ေဆာင္ထားသင့္တယ္ ဟုတ္။


မုိးအိမ္လူ

၁၄ နို၀င္ဘာ ၂၀၁၂

No comments:

Post a Comment